PORZĄDKI W SZAFIE...

Ktoś by pomyślał... po co to komu?!

A jednak jest sporo zwolenniczek :)

Całkiem niedawno ogłaszałam na facebooku konkurs pod tytułem: "Przegląd garderoby, stylizacja, zdjęcia metamorfozy" pod hasłem MARZENIA NIE DZIAŁAJĄ DOPÓKI TY NIE DZIAŁASZ.


Dostałam od Was mnóstwo wiadomości o tym, dlaczego potrzebujecie "metamorfozy". Najciekawsza odpowiedź została nagrodzona przeglądem garderoby, określeniem rodzaju sylwetki wraz z wyjściem do sklepu na zakupy, a także fotorelacją z całego wydarzenia. 

W związku z tym, że każda wypowiedź była bardzo ciekawa i ciężko było mi się zdecydować na jedną wygraną, wybrałam dwie :) :) 

A co mi tam :)
Jak szaleć, to szaleć!

Uwielbiam rozdawać nagrody i nie mogłam się powstrzymać :)

Podczas tych dwóch intensywnych 2 dni ( 2 dni, ponieważ każda wygrana osoba miała swój czas ;) ), dostrzegłam ile ludzie mają potrzeb, często nawet takich, o których sami nie do końca wiedzą. 

Aby zajrzeć do szafy klientki, trzeba Ją bliżej poznać. Poznać przede wszystkim cel metamorfozy. Mam na myśli, co skłoniło klientkę do tego, aby się zmienić, do czego jest potrzebna metamorfoza, jaki panuje temat przewodni. 
Praca? Szkoła? Młoda mama? A może ... rozwód? 


Każda ma inny cel, każda ma inną potrzebę.
Ukryć niedoskonałości, a wydobyć atuty. 

Z szafą często jest tak jak z włosami. Zmieniamy fryzurę wtedy, kiedy zaczynamy nowy rozdział w życiu. Ale nie zawsze...

Tak też dwie wspaniałe Kobiety, które wzięły udział w organizowanym konkursie, powiedziały to samo, że....

* NIE SPODZIEWAŁY SIĘ, ŻE MAJĄ TYLE "CIEKAWYCH RZECZY DO WYEKSPONOWANIA" :) 

* MAJĄ MNÓSTWO UBRAŃ, ALE NIE POTRAFIŁY POŁĄCZYĆ ICH W CIEKAWE ZESTAWY

* NIE TRZEBA MIEĆ NIE WIADOMO ILE UBRAŃ, ABY KAŻDEGO DNIA WYGLĄDAĆ INACZEJ, A JEDNOCZEŚNIE ŁADNIE

* CZĘSTO KUPOWAŁY UBRANIA "POJEDYNCZO", NIE ZASTANAWIAJĄC SIĘ DO CZEGO BĘDZIE IM TO PASOWAŁO

Każda z nich powiedziała również po metamorfozie, że czuje się pewniej, że samoocena wzrosła, że potrzebny był "KUBEŁ ZIMNEJ WODY", który otworzył oczy na SIEBIE, że BARDZIEJ LUBIĄ SIEBIE :) :) :)

Dla mnie ogromnym sukcesem jest kiedy widzę jak Takie osoby rozkwitają, ponieważ z nimi kwitnę JA. 
Bo nie ważne jest to co myśli o Tobie KTOŚ, 
tylko Ty Sam!!!




A BYŁO TAK :)
































































Komentarze

Popularne posty